Rotterdamse schilder

Schildersbedrijf voor regio Rotterdam

Laat uw woning schilderen door een ervaren schildersbedrijf. Schildersbedrijf D. Ouwerkerk opereert in Rotterdam, de omgeving van Rotterdam en daarbuiten:

• Alphen aan den Rijn

• Brielle

• Capelle aan den Ijssel

• Delft

• Dordrecht

• Gorinchem

• Gouda

• Lekkerkerk

• Nieuwerkerk aan den Ijssel

• Papendrecht

• Ridderkerk

• Rijswijk

• Rotterdam

• Spijkenisse

• Vlaardingen

• Voorburg

• Zoetermeer

• Zwijndrecht

Schildersbedrijf met Rotterdamse mentaliteit

Voor de regio Rotterdam levert schildersbedrijf D Ouwerkerk meer dan goed schilderwerk. Met een Rotterdamse ‘handen uit de mouwen’ mentaliteit wordt er efficiënt gewerkt tegen aantrekkelijke tarieven. U krijgt waar u om vraagt zonder omwegen.

Kosten schildersbedrijf Rotterdam

Naast een efficiënte en Rotterdamse aanpak is ook het uurtarief van schildersbedrijf D Ouwerkerk gunstig voor uw portomonnee. Voor een uur schilderen betaald u slechts € 25,- euro. Dat zijn concurrerende prijzen voor een schildersbedrijf in de regio Rotterdam. Komt u zelf ook uit de regio Rotterdam, dan bespaart u ook op de voorrijkosten.

De prijs voor schilderwerk wordt bepaald door vijf zaken

• Omvang van de schilderklus

• Staat van het schilderwerk

• Bereikbaarheid van het schilderwerk
    Bijvoorbeeld of er een steiger nodig is.

• Omgeving en woonplaats
    Eventuele parkeer- en reiskosten.

Door de kleine omvang betaald u ook voordeligere tarieven dan bij grotere schildersbedrijven. Dit omdat grote schildersbedrijven meer schilders in dienst hebben.

schildersbedrijfSchildersbedrijf met goede referenties

Door jarenlange ervaring kunt u er van op aan dat het schilderwerk op een prettige en professionele wijze wordt geleverd. Met tientallen positieve referenties, en zelfs een 8.7 op werkspot, haalt u met schildersbedrijf D Ouwerkerk kwaliteit in huis. Maak u niet langer zorgen om het onderhouden en verfraaien van uw houtwerk.

schilderwerk benedenetage binnen en buiten

07-05-12 | Mevr. Schouten, Rotterdam

Denny is een jonge starter die zijn werk goed doet. Het verfwerk ziet er keurig uit. Ook is hij betrouwbaar want wij hebben hem de sleutel van het huis gegeven zodat hij zijn werk kon doen terwijl wij zelf naar ons werk konden gaan. Dit scheelde ons dus in snipperdagen. Wij zijn zeer tevreden over hem en voor volgende verfklussen die nog gedaan moeten worden weten wij hem te vinden.

Woonkamer schilderen (wit)

16-12-11

Onze ervaring met deze jongeman, die voor zichzelf begonnen is, was uitermate positief. Hij heeft het werk nauwkeurig, netjjes en snel uitgevoerd. Hij heeft op 1 dag onze gehele woonkamer en de muurgedeelten in de keuken gewit. (dit was plusminus 100 vierkante meter) Wij zullen hem zeker weer vragen voor onze volgende klus en kunnen hem van harte aanbevelen.

Offerte gevraagd voor buitenschilderwerk

10-11-11 | Mevr. Kallenbach, Rotterdam

Denny is vakkundig, klantgericht en prettig in de omgang. Het schilderwerk wordt grondig gedaan, en netjes afgewerkt. Hij levert alles goed op, en staat open voor kleine details. Wij zijn erg tevreden over het schilderwerk.

Schilderwerk raamkozijnen en deur

16-08-14 | Dhr. Versteeg, Rotterdam

Uitstekend werk gedaan! Alles volgens afspraak en binnen het budget.

Soorten schilderwerk

Schilderen doen we zowel binnen als buiten. Van de gehele buitendoel tot het schilderen van een plafond, trap of de wanden. Ook voor los schilderwerk als dakranden, deuren, kozijnen en dakopbouw.

Vraag een offerte voor schilderwerk in de regio Rotterdam

Wilt u weten waar u aan toe bent? Vraag gerust een offerte aan bij schildersbedrijf D Ouwerkerk voor in de regio Rotterdam. Komt u niet uit de buurt van regio Rotterdam maar wilt u wel weten wat het schilderwerk kost? Geen probleem, we opereren ook buiten de regio Rotterdam.

Direct offerte aanvragen

Schilderwerk Rotterdam Schilderwerk Rotterdam Schilderwerk Rotterdam